איך לבחור נעלי טיולים נוחות?

הנה הגיעה לה אחת העונות היפות של השנה, הטמפרטורות נוחות ואילו אתם הגעתם להחלטה שהנה זה הזמן הנכון להתחיל ולטייל במדינה היפהפייה שלנו וזאת על מנת ליהנות מהנופים המדהימים ובנוסף, להיכנס לכושר? אנו מברכים אתכם על החלטה נפלאה זאת ומלווים אתכם בצעד הראשון והחשוב של רכישת נעלי טיולים נוחות. מדוע נעליים אלו חשובות וכיצד ניתן לבחור בנעליים המתאימות לכם? התחילו לקרוא!

מדוע להשקיע בנעלי טיולים?

בוודאי שמעתם את המשפט שעל מנת ליהנות מטיול טוב אתם חייבים נעליים טובות. משפט זה אינו אחד מאותם משפטי שיווק מצועצעים, אלא משפט המבוסס על ניסיון קודם של האדם שאמר אותו, שכן על מנת לטייל בהנאה דרושות לכם נעליים המותאמות לטיולים בארץ, נעליים המתאימות למידות כפות רגלכם ומספקות לכם את הנוחות הנדרשת בעת הליכה. אמנם ניתן לטייל עם נעליים רגילות, אך חשוב להיות מודעים מראש לכך שקרוב לוודאי שנעליים אלו אינן מותאמות לתנאי השטח ולא יספקו לכם את היציבות וההגנה אשר יספקו לכם נעלי הרים לטיולים בארץ.

בוחרים את הסוג המתאים

נכון להיום יש סוגים רבים של נעליים המתאימות לטיולים, בין אם מדובר על נעלי הליכה המתאימות לטיולים קצרים בטבע במסלולים נוחים, כלומר נעליים רכות וגמישות שמעניקות אחיזה טובה בשטח וסוליות עם בולמי זעזועים שיבטיחו לכם נוחות רבה ואם מדובר על נעלי הליכה יומיומיות עם אחיזת קרסול נמוכה. באם אתם מעוניינים בנעליים אשר ישמשו אתכם במגוון מסלולי טיול, כולל מסלולי טיול בדרגת קושי גבוהה, תמיד חשוב לוודא שהנעליים בהן אתם בוחרים הן נעליים קלות משקל ואטומות בפני מים. סוג אידיאלי נוסף של נעליים הוא נעלי תרמילאים. נעליים אלו מתאימות לטרקים ונשיאת משקלים גבוהים, שכן מדובר על נעליים גבוהות, קשות ואטומות בעלות אחיזת שטח ברמה הגבוהה ביותר. בחירה נכונה של סוג הנעליים היא אחד הדברים החשובים ביותר להצלחתם של הטיולים אליהם אתם מתכננים לצאת.

פרמטרים חשובים טרם בחירת נעלי טיולים נוחות

  • התאמה לסוג הטיול – הדבר הראשון הוא לבחור בנעליים המתאימות למטרה שלשמה הם נקנו, קרי, לטיולים. חשוב להתאים את הנעל למאפייני הטיולים אליהם אתם מתכננים לצאת.
  • נוחות – חשוב לבחור בנעל אשר מתאימה באופן מושלם לרגל שלכם. לכן, ההמלצה היא למדוד את הנעליים וללכת איתם במשך מספר דקות בחנות.
  • אטימות – חשוב לבחור בנעליים אשר אטומות בפני מים. רוב נעלי הטיולים הן נעליים אטומות וזאת משום הידיעה שבטיולים רבים בארץ, המטיילים ידרשו לעבור דרך נחלים, שלוליות ועוד.
  • סוליה – חשוב לבחור בנעל בעלת סוליה המעניקה אחיזה טובה בקרקע ומגנה על כף הרגל מפני זעזועי הליכה.
  • גפה – אם אתם מעוניינים באחיזת קרסול טובה, נעלי הרים הם בדרך כלל בעלי מבנה גפה גבוה. יש אפשרות לבחור בנעליים עם מבנה גפה נמוך אשר מעניק חופש תנועה לקרסול, אך האפשרות הראשונה עדיפה יותר במקרה של טיולים.

בהצלחה!

רוצים לקבל עדכונים במייל? הירשמו לניוזלטר של חמושה:

חדש! מטיילים בעקבות חמושה

פונים אלי לעתים לשאול אם אני מארגנת טיולים מהרשומות שלי בבלוג.

אני שמחה ונרגשת להשיק סיורים רגליים עם מדריכים מקצועיים בעקבות הטיולים שלי

תגובות

כתיבת תגובה

תגובות פייסבוק

חיפוש מלונות

Booking.com

חפשו יעד באתר

פרסמו את העסק בחמושה!

תוכן שעשוי לעניין אותך

חמושה גם בפייסבוק:

רוצים עדכונים למייל?

רוצים לקבל עדכונים על כתבות חדשות במייל?

פרסמו את העסק שלכם בחמושה!

כתבה פרסומית לבתי עסק

כרטיסי מדריכי טיולים

אטרקציות לילדים