המדריך למטייל באיטליה

איטליה היא אחת המדינות היפות ביותר באירופה, אם לא בעולם כולו. כמה מהמקומות המועדפים הם העיירות הקסומות בטוסקנה, התעלות המדהימות של ונציה, או חופי אמלפי המרהיבים.

כשאתם מתכננים את הטיול האולטימטיבי לאיטליה, אתם לא חייבים להתגורר בבתי המלון הקונבנציונליים. אפשרויות לינה הרבה יותר חוויתיות – במיוחד אם אתם מטיילים עם בני משפחה נוספים, או יוצאים לחופשה עם חברים – מזומנות לכם בוילות באיטליה אשר מבטיחות חופשה יוקרתית, אינטימית ונוחה עם פינוקים ונופים מופלאים.

מה כדאי לדעת לפני שיוצאים לטייל באיטליה?

  • אתם תלכו לאיבוד
    ללכת לאיבוד באיטליה, במיוחד כאשר אתם נוהגים ברכב שכור בין ההרים הבוגדניים בדרך Cinque Terre – שרשרת כפרי החוף לאורך הריוויירה האיטלקית – זה לא תמיד כייף. לכן, כדאי להשתמש במפה מקוונת או לא מקוונת בטלפון החכם. זה יחסוך לכם הרבה זמן כאשר תנסו לנווט ברחובות המפותלים בוונציה, פירנצה וכמעט כל כפר בטוסקנה בו תבקרו. ובעיקר אם שכרתם אחת מאותן וילות בטוסקנה ויצאתם לבילוי בסביבה, ועכשיו אתם לא בטוחים איזו דרך תוביל אתכם חזרה לווילה.
  • איטליה היא הרבה יותר מאשר רק יבשת
    יש המון מקומות מופלאים ב׳מגף׳ של איטליה אבל אל תשכחו את האיים הקטנים והנהדרים שכיף לבקר בהם. צאו לטייל באיים כמו סיציליה, סרדיניה, אלבה ולבנזו, או באיים אחרים המחכים לכם בים התיכון האיטלקי.
  • ג׳לטו – Gelato – טעים מכדי לא לטעום
    ג׳לאטו, כלומר גלידה באיטלקית, היא הגלידה הכי טובה בעולם. נסו ותראו. לא טעמתם גלידה באיכות שכזאת. תוכלו לקנות לעצמכם ג׳לאטו ברחוב במחיר זול למדי, או כקינוח מפנק לאחר שסיימתם ארוחת צהריים דשנה.
  • לשתות מים בחינם
    ערים כמו רומא, פירנצה וונציה מציעים מי שתייה נקיים בכיכרות העיר. מומלץ להצטייד בבקבוק מים אותו תוכלו למלא חופשי בכול מזרקה בעיר, ובכך לחסוך לעצמכם הרבה כסף.
  • אוכלים בניחותא
    באיטליה, וביתר שאת בדרום המדינה, ארוחת ערב מתנהלת תמיד בניחותא. אף אחד לא ממהר לשום מקום. זהו הזמן להירגע וליהנות מהחברותא עם בני המשפחה או עם החברים שלכם. קחו דוגמה מהתרבות הסובבת אתכם, שאפו נשימה עמוקה, ואל תמהרו גם אתם לשום מקום.
  • באיטליה יש כמה חופים מרשימים ביותר
    יש באיטליה יותר מאשר ערים מדהימות כמו מילאנו, פירנצה וונציה. לכן, אל תפספסו ביקור באחד מאלפי החופים היפים בקו החוף המרשים של איטליה. ב-Terracina, למשל, יש כמה חופים קסומים עם חול לבן יפהפה.
  • תשלום בכרטיסי אשראי
    תשלומים בכרטיסי אשראי מתקבלים כמעט בכול מקום. יחד עם זאת, מומלץ להכניס כמה מטבעות לכיס אם תרצו לקנות פריטים זולים. יש חנויות שמגבילות את מינימום הסכום הנדרש לתשלום בכרטיס אשראי.
  • הרכבות באיטליה נהדרות
    אם אתם רוצים לנסוע בין הערים, ולא לשכור רכב, מומלץ לנסוע ברכבות. באיטליה יש מערכת מרשימה של רכבות מהירות מאוד, כמו זו שנוסעת בין רומא-פירנצה-ונציה.
  • לתקף את כרטיס הרכבת או האוטובוס
    ואם כבר מדברים על רכבות, אל תשכחו לתקף את הכרטיס במכונות המיועדות לכך ומשלבות נסיעה באוטובוסים וברכבות. אם תיתפסו עם כרטיס לא מתוקף, אתם עלולים לקבל קנס מהפקחים, גם אם תסבירו לו שלא ידעתם או לא הבנתם. מכונות לתיקוף כרטיסים נמצאות בכל הרכבות הציבוריות ובאוטובוסים. בדרך כלל בתחילת הרציף.
  • באיטליה, הצפון שונה מאוד מהדרום
    הצפון והדרום באיטליה הם כמעט כמו שתי מדינות נפרדות. הצפון מתועש ואירופאי יותר בעוד שהדרום נינוח יותר ומשרה אווירה ים תיכונית. עם זאת, שני האזורים נהדרים וממש שונים האחד מהשני.
  • באיטליה יש הרי געש
    באיטליה יש מספר הרי געש שעדיין פעילים. תוכלו לצאת לטיול לראש הר הגעש, כמו טיול בהר אטנה בסיציליה.
  • פומפיי
    ואם מדברים על הרי געש, שמעתם את הסיפור הפנטסטי של פומפיי? העיר שנהרסה כליל בהתפרצות געשית שהתרחשה לפני שנים רבות. היום, ניתן לבקר באתר מורשת עולמית של אונסק״ו ולראות במו עיניכם את אחת ההתפרצויות הוולקניות המפורסמות ביותר בהיסטוריה.
  • ללמוד איטלקית בסיסית
    אף אחד לא מצפה מכם לפטפט באיטלקית שוטפת, אם כי זה יתרון גדול אם אתם דוברים את השפה. זכרו כמה אמרות וביטויים שיעזרו לכם להסתדר, וכך, כשתפנו לאיטלקי במשפט בשפת אמו, מיד תעלו חיוך על פניו.
  • לבוש הולם באתרים דתיים
    באתרים דתיים כמו בכניסה לכנסיות, נשים יתבקשו לכסות את הכתפיים והרגליים. קחו זאת בחשבון כשתבקרו באתרים שכאלה, במיוחד בוותיקן.

רוצים לקבל עדכונים במייל? הירשמו לניוזלטר של חמושה:

חדש! מטיילים בעקבות חמושה

פונים אלי לעתים לשאול אם אני מארגנת טיולים מהרשומות שלי בבלוג.

אני שמחה ונרגשת להשיק סיורים רגליים עם מדריכים מקצועיים בעקבות הטיולים שלי

תגובות

כתיבת תגובה

תגובות פייסבוק

חיפוש מלונות

Booking.com

חפשו יעד באתר

פרסמו את העסק בחמושה!

תוכן שעשוי לעניין אותך

חמושה גם בפייסבוק:

רוצים עדכונים למייל?

רוצים לקבל עדכונים על כתבות חדשות במייל?

פרסמו את העסק שלכם בחמושה!

כתבה פרסומית לבתי עסק

כרטיסי מדריכי טיולים

אטרקציות לילדים