ביטוח נסיעות לחו"ל – האם זה הכרחי?

כאשר מדברים על ביטוח נסיעות לחו"ל, מדברים על פוליסה שמטרתה להגן עליכם במדינות זרות במקרה של אירועים רפואיים בלתי צפויים או במקרה של אובדן או גניבת מטען/ מזוודה. בזמן שבוחרים ביטוח נסיעות, הוא יכול לא רק לחסוך לכם כספי עתק, אלא למזער את ההוצאות במקרה של אשפוזים או ניתוחים בלתי צפויים. לא תכננתם את ביטוח הנסיעות שלכם? צפו להוצאות בסכומי עתק שספק אם תוכלו לממן. בכדי למנוע מצבי חירום מהסוג הנ"ל, עשו זאת נכון ובמחיר שווה לכל כיס. מיותר לציין שאם "תעשו וי" על ביטוח הנסיעות שלכם, הטיול הזה יוכל להתנהל אחרת לגמרי.

איך בוחרים ביטוח נסיעות לחו"ל?

בעת בחירת ביטוח נסיעות לחו"ל יש להתחשב בכמה וכמה דברים וביניהם, קודם כל התאמה לאופי הטיול עצמו. לאן אתם מתכננים לנסוע? תכנון זה הינו תכנון חשוב, היות ובלעדיו יהיה קשה מאוד לכסות את רוב הפעילויות המתכוננות לרבות לקיחה בחשבון תרחישים ואירועים בלתי צפויים. בכדי להבין על מה מדובר, חשוב לחלק את ביטוח הנסיעות לכמה רבדים, החלק הארי והמשמעותי ביותר הוא הביטוח הרפואי . ביטוח זה אמור לכסות את רוב האירועים הרפואיים החל מהוצאות טיפול נמרץ, פינוי לבית חולים, הוצאות אשפוז לרבות פינוי לארץ במקרים בהם הטיפול הספציפי אינו מספק ועלול לסכן את החולה. כמו כן, תכלול פוליסה זו גם את עלויות התרופות, ייעוץ רפואי, טיפולים לא צפויים (חרום) לרבות טיפולי שיניים, איתור, חילוץ ואפילו העברת גופה של אדם שחלילה נפטר במהלך הטיול. מבין כל הכיסויים הללו, ניתן לראות גם חבות כלפי צד שלישי, החזר הוצאות עקב שהות מעבר לתקופת הביטוח ואפילו הוצאות עבור מלווה שהיה צריך לפקוד את מיקומו של המטייל המצוי בצרה.

ומה כולל החלק השני של הביטוח?

ביטוח נסיעות לחו"ל משתייך גם להיבט האחר- כאמור, היבט הרכוש עמו מגיע המטייל עצמו. כפי שצוין, הכיסוי נותן מענה לגניבה או אבדון של תיק/ מטען במלואם. במסגרת זו, יבוטחו גם מכשירים אלקטרוניים למיניהם החל ממכשיר נייד ועד למחשב נייד, מצלמה, טאבלט ועוד. כמו כן, אם יש כוונה לטייל באמצעות השכרת רכב, שהרי גם עבור זה יכסה הביטוח ויעניק ביטול השתתפות עצמית במצב תאונה.
בסיכומו של דבר, רצוי שלא תשבשו לעצמכם את החוויה הזו, בחרו ביטוח נסיעות לחו"ל שיש בו אחריות מלאה להוצאות הרפואיות המלאות ובפרט גם למצבים קדם רפואיים. בת הזוג שלכם נמצאת בהיריון? גם על כך לוקח אחריות הביטוח ולכן רצוי שלא לפסוח עליו. עומדים לצאת לטיול גלישה בשוויץ? במסגרת זו, תהיו למעשה מכוסים בגין מגוון התרחישים שקרו או חלילה יקרו כתוצאה מגלישה, ספורט אתגרי ובגדול? כיסוי מלא אודות כל ספורט אתגרי אשר לשמו התכנסתם.

רוצים לקבל עדכונים במייל? הירשמו לניוזלטר של חמושה:

חדש! מטיילים בעקבות חמושה

פונים אלי לעתים לשאול אם אני מארגנת טיולים מהרשומות שלי בבלוג.

אני שמחה ונרגשת להשיק סיורים רגליים עם מדריכים מקצועיים בעקבות הטיולים שלי

תגובות

כתיבת תגובה

תגובות פייסבוק

חיפוש מלונות

Booking.com

חפשו יעד באתר

פרסמו את העסק בחמושה!

תוכן שעשוי לעניין אותך

חמושה גם בפייסבוק:

רוצים עדכונים למייל?

רוצים לקבל עדכונים על כתבות חדשות במייל?

פרסמו את העסק שלכם בחמושה!

כתבה פרסומית לבתי עסק

כרטיסי מדריכי טיולים

אטרקציות לילדים