עורכים טיול זוגי בצפון? שדרגו את החוויה עם ספא!

אין דבר מרגיע ושליו יותר מטבע מוריק שמקיף אותנו מכול פינה, ומנתק אותנו מכל ההמולה היומיומית. משימות, מטלות – הכל מתגמד כאשר אנו נוכחים אל מול יופייה הבלתי נדלה של אמא אדמה. מסיבה זו, אין זה מפתיע לגלות כי צפון ישראל נהנה משפע של תיירי פנים השוצפים את מגוון אתריו השונים. ומה השוס הכי גדול? יש כל כך הרבה פניני חמד שונים, עד שלמעט חגים ומועדים, כמעט אף פעם לא נרגיש שאנחנו נלחמים כנגד צפיפותם של מטיילים אחרים.

ומה המאפיין המוביל של טיולים בצפון? למעט עצירה במסעדות פאסט פוד או במצפורים, הצפון גדוש בשפע של מסלולים מוריקים ונפלאים. גם בימי הקיץ החמים, עוטה על עצמו הכרמל שכבה ירוקה נפלאה, שגורמת לנו לתהות אם אולי התבלבלנו בעונה. גם הגליל העליון גדוש ביערות עבותים ולאורך העמקים ניתן לראות שפע של שדות גידול חקלאיים. לאור הטבע הנפלא, המרחבים הבלתי נגמרים והאווירה הרגועה, ספא יכול להוות שדרוג נפלא. במאמר הבא ריכזנו עבורכם כמה יתרונות קטנטנים שיספרו לכם כיצד עצירה בספא בחיפה או בכל מרכז אחר בצפון הרחוק, יכול לעצב לכם את כל ההרפתקה.

יתרונות לספא בצפון

הצפון הוא יעד מצוין לזוגות המבקשים לגבש אווירה רומנטית ושלווה. לצד הצימרים ומרכזי הנופש הרבים, ניצבת העובדה שאלו רק שניכם אשר נוסעים במרחבים הבלתי נגמרים ויכולים לעצור באזורי טבע שקטים ובלתי מוכרים. כדי להעצים את האווירה הרומנטית, ניתן לערוך עצירה במתחם ספא מפנק כחלק מפתיחת הבוקר של הטיול עם ארוחת בוקר, או לחילופין לעשות את המסלול המפרך, ולאחר מכן להרפות את השרירים וליהנות מעיסוי נעים.

לחיי הרומנטיקה

אם אתם מעוניינים לחזק את האווירה הרומנטית של הטיול, פינוק של ספא הוא דרך נפלאה ליהנות מחוויה משותפת. ספא הוא חוויה אישית בין בני הזוג והוא זיכרון מתוק של שלווה, נחת והמון פינוק.

לחיי השרירים שלכם!

אתם אחרי מסלול טבע מפרך? לא משנה עד כמה הנוף היה יפה ומוריק, מה שבטוח הוא זה שהשרירים שלנו ייתכן וחושבים מעט אחרת. בעזרת סיום הטיול בספא מפנק, תוכלו לשחרר את השרירים הכאובים!

חוויה משופרת לצימר

החלטתם שאתם סוגרים צימר לסוף השבוע? מעולה! אך חשוב לזכור שצימר לא יכול לספק את אותם המתקנים והשירותים המתאפשרים בבתי מלון. על כן, אם אתם מחפשים להעשיר את חווית הפינוק והשלווה, הרי שצימר משולב עם קביעת תור למתחם ספא היא אפשרות לא רעה.

מאמר זה נכתב בשיתוף עם רשת שייר ספא

רוצים לקבל עדכונים במייל? הירשמו לניוזלטר של חמושה:

חדש! מטיילים בעקבות חמושה

פונים אלי לעתים לשאול אם אני מארגנת טיולים מהרשומות שלי בבלוג.

אני שמחה ונרגשת להשיק סיורים רגליים עם מדריכים מקצועיים בעקבות הטיולים שלי

תגובות

כתיבת תגובה

תגובות פייסבוק

חיפוש מלונות

Booking.com

חפשו יעד באתר

פרסמו את העסק בחמושה!

תוכן שעשוי לעניין אותך

חמושה גם בפייסבוק:

רוצים עדכונים למייל?

רוצים לקבל עדכונים על כתבות חדשות במייל?

פרסמו את העסק שלכם בחמושה!

כתבה פרסומית לבתי עסק

כרטיסי מדריכי טיולים

אטרקציות לילדים