הזמנת שייט ביאכטה

אם אתם מתכננים לחגוג מסיבת רווקים בקרוב, אנחנו ממליצים לכם לקרוא את המידע הבא שריכזנו כאן עבורכם. אנחנו הולכים לדבר על שייט בים עם יאכטה, על אירועים ביאכטות, על אלכוהול ועל עוד המון דברים טובים. אירועים ביאכטה ב-2020, הנה כל המידע הכי רלוונטי לכם.

האמת שזו שאלה באמת טובה, האם כדאי לערוך מסיבת רווקים ביאכטה? ובכן, זה מאוד תלוי בכל מיני פקטורים שעשויים להשתנות, ואנחנו הולכים לדבר על הכול כאן. אחת ולתמיד – האם אלכוהול ושייט ביאכטה הולכים ביחד? והאם חובה אלכוהול בכל מסיבת רווקים? הנה כל התשובות לפניכם, על הדרך אנחנו ניתן עוד כמה רעיונות עבור אטרקציות למסיבות רווקים.

מה כדאי לקחת בחשבון לפני שייט יאכטה בהרצליה?

אתם מתכננים בקרוב שייט בהרצליה עם יאכטה? אולי עומדים לחגוג מסיבת רווקים יוקרתית על יאכטה בהרצליה? בין אם כך או כך, אנחנו ממליצים לכם לחשוב טוב-טוב לגבי אלכוהול ושייט ביאכטות. אם אתם יודעים שהאורחים שלכם מאוד רגישים לאלכוהול, התכוננו לכך שהקיבות יתהפכו במהלך השיט.

זכרו, גם בלי אלכוהול אנשים לפעמים נוטים לפתח בחילות במהלך שייט ביאכטות. אם מוסיפים למשוואה של טלטולי היאכטה גם וודקה, הרי שקיבלנו מתכון מעט בעייתי עבור חלק מהאנשים. בכל זאת, מה אנחנו ממליצים לעשות?

מה מומלץ לעשות אם האורחים רגישים למחלות ים?

קודם כל, אנחנו ממליצים לא לוותר על האלכוהול כל כך מהר. למעשה, אתם יכולים להזהיר את האורחים שלכם מראש. תודיעו להם שאלכוהול עומד להיות מוגש במהלך האירוע, ככה שהם בעצמם יעשו חושבים מראש ויחליטו אם ברצונם לשתות, או לא.

עוד פתרון שאנחנו רוצים שתיקחו בחשבון – אפשר לחגוג ביאכטה בזמן שהיא עוגנת. היאכטה תהיה במצב נתון של עגינה במקום, ככה שהתנודות יהיו מינימליות. אם מישהו ירגיש לא טוב, הוא יכול בקלות לדלג החוצה מהיאכטה למזח עצמו. ברגע שהוא יהיה על הקרקע, סביר שהבחילות יעברו לו באותו רגע. ואם אנחנו כבר על הקרקע, בואו נדבר על חלופות ואטרקציות נוספות למסיבות רווקים.

אטרקציות למסיבות רווקים ולוקיישן מנצח זה מה שחשוב

המלצה שלנו? לכו על סטנדאפיסט לאירועים שמגיע אליכם ללוקיישן הנבחר. ואיזה לוקיישן יותר טוב מאשר שפת הים? מדהים, ואל תשכחו גם לשכור פתרונות הצללה עבור האירוע. אם תקפידו על כל זה וגם תזמינו שירות קייטרינג מנצח.
כל האורחים שלכם הכי ייהנו בעולם. עוד אנחנו רוצים שתזכרו, ישנן גם חברות הפקה אשר עוסקות בתחומים אלו של הפקות מסיבת רווקים ואירועים. אם אתם צריכים סיוע בתכנון והפקת האירוע שלכם, חברות הפקה אלו יוכלו לסייע לכם בכל מה שצריך. אל תחשבו פעמיים, פנו לייעוץ עם חברת הפקה אם אתם מרגישים שכל העניין גדול עליכם. בהצלחה!

רוצים לקבל עדכונים במייל? הירשמו לניוזלטר של חמושה:

חדש! מטיילים בעקבות חמושה

פונים אלי לעתים לשאול אם אני מארגנת טיולים מהרשומות שלי בבלוג.

אני שמחה ונרגשת להשיק סיורים רגליים עם מדריכים מקצועיים בעקבות הטיולים שלי

תגובות

כתיבת תגובה

תגובות פייסבוק

חיפוש מלונות

Booking.com

חפשו יעד באתר

פרסמו את העסק בחמושה!

תוכן שעשוי לעניין אותך

חמושה גם בפייסבוק:

רוצים עדכונים למייל?

רוצים לקבל עדכונים על כתבות חדשות במייל?

פרסמו את העסק שלכם בחמושה!

כתבה פרסומית לבתי עסק

כרטיסי מדריכי טיולים

אטרקציות לילדים