כך דרכון פורטוגלי יפתח בפניכם עולם ומלואו של תיירות

לטיולים בחו"ל שמורה היכולת להחזיר לנו משהו ששכחנו לאורך הדרך. הם מעניקים לנו תחושה של שחרור מהשגרה וגם מאפשרים לנו לראות דברים נפלאים. לראות את הנופים ולחוות את הדברים שמקנים תחושה של פליאה, ממש כמו כשהיינו ילדים. ומסתבר שמי שמחזיק דרכון מסוג מסוים, יכול להגיע לכל פיני פינות ואתרים בעולם, שבלעדיו זה הרבה יותר קשה או אפילו בלתי אפשרי. נגלה מהי בעצם זכאות לדרכון פורטוגלי ואיך היא יכולה להוביל אתכם ברווחה, אל העולם הגדול ולכל סוג של טיול.

הזכות לדרכון, על קצה המזלג

ראשית, הרשו לנו לומר, על קצה המזלג, שלהרבה ישראלים קיימת זכאות לדרכון פורטוגלי. וזוהי זכאות שכלל לא מחייבת לוותר על הדרכון או האזרחות הישראלית. הזכאים לכך יכולים להיות יוצאי מדינות ערב, אנשים משפחתם עלתה מארצות הבלקן, ישראלים שמוצאם מאירופה ואפילו צברים מזה דורי דורות. הכלל הוא – שהמשפחה הייתה בין מגורשי פורטוגל. הללו זכאים לקבל דרכון בהליך מיוחד. ללא צורך לעקור מהארץ, בלי צורך להתגורר במדינה אבל עם זכות מלאה ליהנות מהגבולות הפתוחים של העולם. תהליך הוצאת האזרחות עשוי לקחת קצת זמן אבל בסופו של דבר, השמיים הופכים לפתוחים באמת.

מה זאת אומרת שמיים פתוחים יותר

אנשים שממשים זכאות לדרכון פורטוגלי נהנים משמיים פתוחים יותר, וזאת האמת. אך מה זאת אומרת, שהשמיים הופכים לפתוחים יותר: נביא כמה דוגמאות. רונן רצה לצאת לטיול בארצות הברית. לאחר בירורים ארוכים ומתישים, הגעה לשגרירות ארצות הברית ותחקיר ארוך, הסתבר לו שהויזה שלו איננה מאושרת. עניין שכזה הופך לנחלתם של לא מעט ישראלים. זאת מכיוון שהקריטריונים לקבלת ויזה קשוחים מאוד. אבל, אזרחי מדינות שהגיעו להסכם עם ממשלת ארצות הברית יכולים להיכנס למדינה בהליך הרבה יותר פשוט ומקוצר, אפילו מיידי.

דוגמא נוספת, תהילה רצתה לטוס לאחת המדינות שעימן לא קיימים לישראל יחסים דיפלומטיים רשמיים. למעשה, המדובר בטיול שורשים במדינה שסבה וסבתה עלו ממנה לפני לא מעט שנים. הסיפורים על מולדתם עוררו את סקרנותה ורצונה היה עז להכיר את הנופים שהם ראו כילדים וכבני נוער. מכיוון שהדרכון הישראלי לא מאפשר, לפחות בשלב זה, כניסה לאותה המדינה, הדרכון הפורטוגלי היווה פתרון. לאחר שתהילה קיבלה את הדרכון, היא ארזה מזוודה בשמחה וערכה את הטיול שעליו חלמה עוד בשנות ילדותה.

לממן טיולים בחו"ל, בקלות

צעירים רבים יתקשו לממן טיול ארוך מעבר לים. וכאן, מעניק הדרכון של ממשלת פורטוגל בשורה נוספת. בזכות דרכון כזה ניתן לטייל באופן חופשי באירופה ובמדינות נוספות, עם שורה של הקלות. למשל, ניתן לשהות בכל אירופה כמה שרוצים. בנוסף, ניתן לעבוד בצורה חוקית בכל מיני עבודות ולהרוויח באירו. משרות מזדמנות או לתקופה ארוכה מסייעות להשיג בקלות מימון לטיול. לסיכום, כך קל לטייל ואפילו לעבוד בזמן הטיול וליהנות מהחיים, בלי סיבוכים ובפשטות!

רוצים לקבל עדכונים במייל? הירשמו לניוזלטר של חמושה:

חדש! מטיילים בעקבות חמושה

פונים אלי לעתים לשאול אם אני מארגנת טיולים מהרשומות שלי בבלוג.

אני שמחה ונרגשת להשיק סיורים רגליים עם מדריכים מקצועיים בעקבות הטיולים שלי

תגובות

כתיבת תגובה

תגובות פייסבוק

חיפוש מלונות

Booking.com

חפשו יעד באתר

פרסמו את העסק בחמושה!

תוכן שעשוי לעניין אותך

חמושה גם בפייסבוק:

רוצים עדכונים למייל?

רוצים לקבל עדכונים על כתבות חדשות במייל?

פרסמו את העסק שלכם בחמושה!

כתבה פרסומית לבתי עסק

כרטיסי מדריכי טיולים

אטרקציות לילדים