פורטוגו – סיורים בעברית בפורטוגל

לקבלת מידע נוסף התקשרו או השאירו פניה:

קצת עלינו

פורטוגו – סיורים בעברית בפורטוגל

נעים מאוד – פורטוגו

פורטוגו מציעה סיורים מודרכים בעברית ברחבי פורטוגל החל משנת 2016. פורטוגו מאמינה בסיורים קלילים המתמקדים בעיקר ובפיקנטי, ובהתאם מציעה סיורים זורמים ונעימים. 

צוות המדריכים של פורטוגו מורכב מחבר'ה צעירים ואנרגטיים אשר מתגוררים בפורטוגל, כל אחד מסיבותיו המיוחדות שלו. כל מדריך מביא איתו סיפור וחיבור מיוחד למקום אשר בא לידי ביטוי במסגרת ההדרכות השונות. כלל המדריכים בצוות של פורטוגו עוברים הכשרה מלאה ומקיפה. כמו כן, כולם מחזיקים ברישיונות הדרכה מטעם משרד התיירות הפורטוגלי, רישיון אשר מהווה תנאי מחייב לעיסוק במקצוע באופן חוקי בפורטוגל. 

הבסיסים של פורטוגו ממוקמים בערים הגדולות: ליסבון ופורטו. בליסבון פורטוגו מציעה מגוון סיורים רחב הכולל סיורים שונים בעיר וסיורים יומיים היוצאים מליסבון לסביבתה. "סיור הדגל" של פורטוגו יהיה הסיור להכרת העיר: "ליסבון הקלאסית". סיור זה הוא בעל אופי מיוחד, שכן הוא מוצע כסיור חינמי! המשמעות היא שלסיור אין עלות קבועה מראש והמטיילים משלמים בתום הסיור בהתאם לשביעות רצונם. פורטוגו היו הראשונים להתחיל במתכונת סיורים חינמיים בעברית. יתר הסיורים של פורטוגו מוצעים בעלות קבועה מראש.

כאמור, מלבד הסיור להכרת העיר, תוכלו ליהנות מסיור נוסף בעיר ליסבון העונה לשם "בלם על גלגלים". סיור זה נערך בשכונת "בלם" המרוחקת כששה קילומטרים ממרכז העיר ומאופיינת בהקשרה לתקופה היפה של פורטוגל – "עידן התגליות". סיור זה משלב חלק של סיור רגלי וחלק של סיור עם מכשירי "סיטגו", חוויה אקסקלוסיבית של רכיבה כיפית לצד נהר הטז'ו.  

מלבד הסיורים הללו, בליסבון תוכלו ליהנות מסיורים יומיים בני כשמונה שעות היוצאים מליסבון למקומות מיוחדים בסביבתה. כך למשל, תוכלו לצאת עם פורטוגו ליום הכולל ביקור בעיירה הקסומה "סינטרה", בשילוב עצירה בנקודה הכי מערבית ביבשת "קאבו דה רוקה" וכן לטייל בסמטאות עיירת הנופש "קשקאיש". מלבד הסיור של "סינטרה והסביבה", תוכל לצאת לסיורים יומיים נוספים בליווי מדריך דובר עברית ורכב צמוד מטעם פורטוגו. 

בעיר פורטו, פורטוגו מציעה שני סיורים רגליים; האחד יהיה "פורטו הקלאסית", סיור המכסה את העיר בכשלוש שעות. לאורך הסיור עם פורטוגו מבקרים במונומנטים המרכזיים של העיר אך עוברים גם דרך הסימטאות והפינות המפתיעות שהתייר הממוצע אינו מכיר. הסיור השני בפורטו יהיה סיור יקבים, יינות והפתעות, המשלב ביקור בצדו השני של נהדר הדורו בעיר "וילה נובה דה גאיה". בסיור זה פורטוגו חושפת את עולם האלכוהול המאפיין את צפון פורטוגל, לרבות ביקור במרתף יישון ליינות הפורט.

הסיורים של פורטוגו מוצעים על בסיס יומי וניתן להירשם אליהם בקלות דרך האתר הרשמי. לכל הסיורים יש מגבלת מקום, על כן מומלץ לשריין מקומות מראש. מלבד הסיורים הקבוצתיים המפורטים לעיל, פורטוגו מציעה תיאומים של סיורים פרטיים לקבוצות המעדיפות חוויית טיול אישית המותאמת לצרכי הקבוצה.

זאת ועוד, פורטוגו משתפת באתרה מידע שימושי רב המקוטלג על פי לשוניות נוחות בשלל תחומים (המלצות בענייני לינה, אוכל, מסלולים, אירועים, חגים ועוד ועוד).

ניתן ליצור קשר עם פורטוגו באמצעות:

1. האתר הרשמי:

www.portugo.co.il

2. ישירות למייל:

Info.portugo@gmail.com

3. קווי טלפון:

ישראלי – 0522122122

מקומי – +351934678859

(שניהם זמינים גם בווטסאפ)

4. עמוד הפייסבוק:

פורטוגו – סיורים בעברית בליסבון והסביבה

5. משתמש באינסטגרם:

@portugo_portugo